Kraljevski grad Nin svoje prirodne i kulturne blagodati izbrendirao je u turističke svrhe. Sunce, pijesak, sol, ptice pa čak i romantika, teme su raznih manifestacija. Svake godine privlače sve veći broj gostiju, kojih je na tom području ovoga ljeta više nego ikad.
Trude se Ninjani zadržati prestižnu titulu najromantičnije destinacije u Europi.
- Mnogo lijepo je mogu da kažem, opustiš se i velika je priroda ovdje, govori Anita iz Beča.
Ovakav krajolik dobra je scenografija i za snimanje videospotova.
- Mi smo čuli, zato smo tu i došli, djecu moramo odgajati od malih nogu i sve ih učiti pogotovo romantici, trebamo ih učiti da su mama, tata i obitelj jedna velika vrijednost tako da sve ono što nauče od malih nogu ostat će im za cijeli život, priča Lana Marinović, voditeljica plesnog zbora Zagrepčanke i dečki.
Kočije, lukovi i klupe za ljubljenje na svakom koraku
U središtu grada, slična atmosfera. Kočije, lukovi i klupe za ljubljenje na svakom koraku.
- Nin je uistinu lijep i romantičan grad. Ovdje smo tek tri dana. Ja dolazim iz Perua, a sada s obitelji živim u Njemačkoj. Prvi samo put u Hrvatskoj, govori Laura iz Perua.
- Mi smo lokalni i nismo uopće znali da je manifestacija i baš smo se ugodno iznenadili kad smo vidili sve to prekrasno uređeno i odlično je, priča Anđela.
Romantične večeri traju do velike završnice, kiše meteora ovoga vikenda. Dio su šire priče o brendiranju grada koji je iskoristio svoje potencijale.
- Izuzetno smo zadovoljni što smo samo našu kulturnu i prirodnu baštinu prepoznali i na bazi toga stvarali određene brendove. Iako moram reći da romantični brend je taj koji pokriva apsolutno sve. I kraljevski grad Nin i sol i pješčane plaže, ptičji svijeti, apsolutno sve ono što može ući unutar te emocije ljubavi, ističe Marija Dejnović, direktorica TZ-a grada Nina.
Emociju su prepoznali i gosti. Ove godine padaju rekordi. Više od četrnaest tisuća turista upravo na vrhuncu sezone boravi na području kraljevskoga grada s kilometarskim pješčanim plažama.