Ana Milić: U "Dobrom jutru" odgajaju se novinari, voditelji i reporteri

27.04.2022.

06:33

Autor: HRT

Ana Milić

Ana Milić

Foto: Renato Branđolica / HRT

Kultna emisija "Dobro jutro, Hrvatska", jedan od najdugovječnijih i najgledanijih mozaičnih projekata HRT-a, slavi svoj 30. rođendan! Na čelu cjelokupne slavljeničke ekipe voditeljica je projekta Ana Milić

Je li izazovno voditi redakciju čija je emisija toliko dugovječna?

- Da, veliki je izazov zato što dugovječnost zahtijeva čuvanje forme, a burne promjene u medijima i društvu traže stalne inovacije. Nije lako zadovoljiti i jedno i drugo. 

Ana Milić

Ana Milić

Foto: Renato Branđolica / HRT

Kakav je koncept emisije?

To je klasičan mozaični program u jutarnjem terminu. Ima pjesme, plesa, vježbanja, politike, gospodarstva, kulture, najave događanja u cijeloj zemlji, zanimljivih priča običnih ljudi i onih koji donose tehnološki napredak i nove misli. Dakle o svemu, i o sportu i o medicini, obrazovanju, modi i gastronomiji. Svaki dan je to na neki način slika našeg suvremenog života, ali i sjećanje na važne događaje u prošlosti u tri i pol sata programa gotovo šest dana u tjednu (subota je kraća i traje sat i pol).

Mirko Fodor, Davor Meštrović, Ana Milić, Larisa Banek, Ognjen Golubić, Zlata Mück Sušec i Maja Ciglenečki

Mirko Fodor, Davor Meštrović, Ana Milić, Larisa Banek, Ognjen Golubić, Zlata Mück Sušec i Maja Ciglenečki

Foto: Renato Branđolica / HRT

Naglašava i kako emisija "Dobro jutro, Hrvatska" ima sedam stalnih voditelja, ali i voditelje desetak specijaliziranih segmenata svakog tjedna. Uz priloge novinara javljaju se svakodnevno uživo i reporteri iz Zagreba i svih naših dopisništava, a u posljednje vrijeme dosta zanimljivih sugovornika ugošćuju novom tehnologijom (izrazito napredovalom u vrijeme korone), skypom.

Kakav je odjek među publikom?

- Publika se dijeli na onu koja pogleda dio emisije dok se sprema za odlazak na posao i skupinu koja nas prati kroz cijelu emisiju. Gledanost je dobra i stabilna i to kroz svih 30 godina postojanja emisije. Od svih ljudi koji u Hrvatskoj gledaju televiziju u tom terminu, više od pola je naših i hvala im na tome. Ali moram se zahvaliti i gostima, kojih dnevno u "Dobrom jutru" bude u prosjeku više od deset. Neki od njih moraju krenuti i u 4 sata iz svojih kuća kako bi gostovali u našem studiju i gotovo nikada se nije dogodilo da je netko odbio gostovanje zbog termina emitiranja emisije.

Ekipa emisije Dobro jutro, Hrvatska

Ekipa emisije Dobro jutro, Hrvatska

Foto: Renato Branđolica / HRT

Koja je tajna dugovječnosti emisije? Promijenila je tijekom postojanja puno voditelja i urednika te odgajala novinare - čini li to i danas?

Dugovječnost... Ima tu i navike, ali mislim da je najvažniji sadržaj koji u cjelini gledano može zanimati svakoga. Ljudi žele čuti pjesmu dana, pogledati vijesti našeg Četvrtog programa, dobiti opširnu vremensku prognozu, ideju za vježbanjem u trajanju od samo jedne minute, upoznati nova lica u raznim profesijama, dobiti korisne savjete, vidjeti i čuti naše reportere, pratiti komentare, najave i upadice naših voditelja s kojima se kroz sve te godine upoznaju kao da su gosti u njihovim domovima. Uvijek su se u "Dobrom jutru" odgajali svi, i novinari i voditelji i reporteri. I danas je tako.

Ističe i kako je ovih dana reporter Gordan Ćelić upotpunio galeriju novinara koji su iz "Dobrog jutra" prešli kat više u Informativni medijski servis.

- Istina novo vrijeme, obrazovanje koje danas uključuje i dosta praktičnog rada ubrzali su te procese, kaže Ana Milić dodajući da se novinari nerijetko direktno zapošljavaju u Informativnom programu, ali i da je dalje dosta onih koji žele započeti novinarsku karijeru u emisiji "Dobro jutro, Hrvatska", jer je to jednostavno dobra adresa i mjesto gdje se može naučiti novinarski posao.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!