Dora i Let 3 pobudili iznimno zanimanje na HRT-ovim društvenim mrežama

14.02.2023.

14:52

Autor: HRT komunikacije

Let 3
Let 3
Foto: Goran Kovacic / PIXSELL

Ovogodišnja Dora i pobjednička pjesma grupe Let 3 „Mama ŠČ“ izazvali su izniman interes na društvenim mrežama Hrvatske radiotelevizije, pa je tako Dora kanal na HRT-ovu YouTube kanalu od subote do utorka ostvario 3,8 milijuna pregleda.

Također, od početka ove godine HRT bilježi 6,4 milijuna pregleda na Dora kanalu, što je najveći interes za Doru na YouTubeu do sada čime je i oboren rekord.

Pobjednička pjesma “Mama ŠČ!“ na kanalu se nalazi tri puta (objave pjesama, nastup na Dori i pobjednički nastup), i kumulativno je ostvarila više od 3 milijuna pregleda.

Najpoznatiji je nastup u programu s preko 2 milijuna pregleda raspoređenih na 35% iz područja Hrvatske, a ostatak je područje ostatka Europe.

Uz višemilijunski pregled bilježi se i 7 tisuća komentara i 16 tisuća likeova.


TikTok HRT-a


Na TikToku profilu HRT-a posljednjih mjesec dana “Dora“ je top tema.

Zbrojimo li videozapise vezane uz Doru – dobit ćemo više od 2,5 milijuna pregleda na TikTok profilu.

O Dori se pričalo i mnogo šire osim na HRT-ovim kanalima. O tome govori i broj da su videosnimke s #dora2023 na TikToku ostvarile do sada 12,5 milijuna pregleda.

Facebook i Instagram


Facebook i Instagram Dore, koji su inače specijalizirani za istinske fanove, ove su godine ekstenzivnije nego ikad najavili Doru i sve natjecatelje.

Pratili su događaj uživo cijelo vrijeme tijekom priprema, proba i live nastupa te su dosegnuli 460 tisuća korisnika na Facebooku i 180 tisuća korisnika na Instagramu s preko 4 milijuna impresija sadržaja.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!