HRT najgledanija televizija tijekom ljeta

03.09.2025.

11:27

Autor: Komunikacije HRT-a

HRT
HRT
Foto: promo / promo

Hrvatska radiotelevizija (HRT) tijekom ljeta (lipanj, srpanj i kolovoz) bila je najgledanija nacionalna televizija s ukupnim udjelom u gledanosti (SHR) od 32,14 % za sve svoje kanale u zbroju, pokazuju podaci tvrtke all eyes on screens.

Dnevnik

Dnevnik

Foto: promo / promo

Druga najgledanija televizija u ovome je razdoblju imala ukupan SHR od 20,93 % dok je treće plasirana imala 18,78 % za sve svoje kanale u zbroju, pokazuje istraživanje. SHR je postotak svih gledatelja koji su u nekom razdoblju gledali televizijski program.

Plodovi zemlje

Plodovi zemlje

Foto: promo / promo

HRT Grupa (HTV1, HTV2, HTV3 i HTV 4) zauzela je vodeću poziciju među grupacijama također u svim mjesecima i u ukupnom razdoblju lipanj–kolovoz. U lipnju imala ukupan SHR od 31,46 %, u srpnju 32,62 % i u kolovozu 32,31 %.

Podaci također pokazuju kako je HRT Grupa u istom razdoblju bila 53 % gledanija od prvog konkurenta na razini grupe, i čak 71 % gledanija od drugog konkurenta na razini grupe.

Prijenos mimohoda oružanih snaga

Prijenos mimohoda oružanih snaga

Foto: promo / promo

Najgledaniji televizijski kanal pojedinačno u promatranom razdoblju bio je Prvi program Hrvatske televizije (HTV1) u svakom pojedinom mjesecu, te u cijelom promatranom razdoblju lipanj–kolovoz.

Prijenos mimohoda oružanih snaga

Prijenos mimohoda oružanih snaga

Foto: promo / promo

U prosjeku za lipanj–kolovoz, HTV1 je ostvario gledanost 24 % veću od drugog najgledanijeg kanala te 60 % veću od trećeg najgledanijeg kanala. Konkretno, gledanost mu je bila 18,62 % SHR što je 3,66 postotnih bodova više od drugog najgledanijeg kanala.

Prijenos mimohoda oružanih snaga

Prijenos mimohoda oružanih snaga

Foto: promo / promo

Najgledanije HRT-ove emisije tijekom ljeta bile su prijenos Mimohoda oružanih snaga sa 38 % SHR, središnji Dnevnik na dan Mimohoda, 32,09 % SHR, Melodije Jadrana sa 27,6 % SHR, Trag u beskraju sa 28,8 % SHR, prijenos Sinjske Alke sa 34,19 %, Plodovi zemlje sa 36,37 % te kviz Potjera sa 28,21 %.

Tvrtka all eyes on screens istraživanja gledanosti kontinuirano provodi na uzorku od 900 kućanstva koji predstavljaju 729 650 Pay TV kućanstva u Republici Hrvatskoj.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!