Marko Bošnjak
Foto: Renato Branđolica i Jurica Galoić / HRT
Prijenos finalne večeri Dore, izbora hrvatskog predstavnika za pjesmu Eurovizije kojeg je Hrvatska radiotelevizija (HRT) sinoć izravno prenosila na svom Prvom programu (HRT-HTV1) bio je najgledaniji sadržaj tog dana na svim televizijama, pokazuju podaci tvrtke all eyes on screens.
Dora je ostvarila gledanost od 22,1 posto AMR-a (gledanost na općoj populaciji) uz visok udio u gledanosti (SHR) od 44,6 posto, odnosno nešto manje od polovice svih onih koji su u tom trenutku bili pred svojim malim ekranima.
Također, u istom slotu emitiranja, od prva dva konkurenta Dora je bila gledanija za gotovo pet puta, odnosno 362 i 369 posto što govori o iznimno velikom zanimanju za ovaj HRT-ov spektakl iz Opatije. Pored toga, finalna večer Dore najgledanija je zabavna emisija u 2025. godini.
Marko Bošnjak
Foto: Renato Branđolica i Jurica Galoić / HRT
Dora je također izazvala i velik interes na društvenim mrežama, pa je tako na HRT-ovom YouTube kanalu finalna večer ostvarila blizu 156.000 pregleda te je četvrta na trendingu.
Pobjednički nastupMarka Bošnjaka s pjesmom "Poison cake" je prvi na trendingu s blizu 83.000 pregleda.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!