Koncert Baby Lasagne najposjećeniji u povijesti Špancirfesta

30.09.2024.

14:38

Autor: V.M./HRT/Hina

Baby Lasagna na Špancirfestu
Baby Lasagna na Špancirfestu
Foto: Vjeran Zganec Rogulja / Pixsell

S 25 tisuća posjetitelja, koncert Baby Lasagne na 26. Špancirfestu u Varaždinu postao je najposjećeniji koncert u povijesti festivala kojeg je ove godine obišlo 330 tisuća ljudi, a zabilježeni su porast broja turista i prometa u trgovini i ugostiteljstvu.

Po podacima iz sustava eVisitor, u Varaždinu je tijekom deset festivalskih dana zabilježeno 3243 dolazaka i 6829 noćenja, što je osam posto više dolazaka i šest posto više noćenja nego lani.

- S koncertom Baby Lasagnae oborili smo rekord posjećenosti, njegov je koncert, prema našim procjenama, posjetilo 25tisuća 'špancirera', čime on postaje najposjećeniji koncert u festivalskoj povijesti, rekla je direktorica Turističke zajednice Varaždina Jelena Toth.

U ukupnom turističkom prometu u trgovini i ugostiteljstvu zabilježen je porast, a po podacima Porezne uprave Varaždin, tijekom Špancirfesta je u gradu generiran ukupni promet u iznosu od 13,5 milijuna eura ili sedam posto više nego lani.

Gradonačelnik Neven Bosilj naglasio je da se u Varaždinu vrijeme mjeri "od Špancirfesta do Špancirfesta".

- Pohvala je bilo jako puno, a dobili smo kritike od jedna do dva posto naših sugrađana, koji se žale na gužve i ne žele takav turizam. Ostali Varaždinci žele Špancirfest, žele deset dana takvog života i priredbe u gradu, rekao je Bosilj.

Otkrio je i zanimljivost vezanu uz Advent u Varaždinu, koji je ušao u finale nagrade za najturistički događaj godine.

- Da je pravde, Varaždin bi ušao u finale s tri projekta - UNESCO-ov grad glazbe, Špancirfest i Advent, a ušli smo samo s Adventom, kaže Bosilj.

Čak 12 tisuća 'špancirera' koristilo je besplatan javni gradski prijevoz u vrijeme festivala, što je u odnosu na lani povećanje za 860 posto, a plaćene digitalne kampanje postigle su doseg od 2.2 milijuna jedinstvenih korisnika, odnosno više od 4.5 milijuna impresija.

- Ponovno je zabilježena rekordna posjećenost službene internetske stranice festivala, koja je imala gotovo dva milijuna pregleda, odnosno 16 posto više nego lani, naglasila je Toth.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!

Od istog autora