U Rovinju je počeo jubilarni, 15-ti Weekend media festival. Na manifestaciji su se i ove godine okupili stručnjaci iz komunikacijske i marketinške industrije, medija, sporta te ekonomije. Očekuje se rekordan broj posjetitelja, koji će pratiti više od trideset panela.
Najpoznatiji vikend u regionalnoj komunikacijskoj industriji počeo je u punom opsegu nakon dvije pandemijske godine. Saznanja o novim medijskim i marketinškim trendovima, dogovaranje novih suradnji, sve to uz dobru zabavu, recept je popularnog rovinjskog festivala.
- Očekivani broj posjetitelja je da smo premašili sve rekorde do sada, a i panelisti. Raste nam program do zadnjeg tjedna, ljudi još hoće predstaviti nešto, tako da smo dodali još jednu dvoranu u zadnji trenutak. Imamo preko 120 što predavača što panelista, govori direktor Weekend media festivala Tomo Ricov.
Budućnost televizije, tržište videoigara, nove medijske platforme, ali i ženska prava i sport. Raznolike teme i zanimljivi govornici.
- Tehnologija je važna, ona napreduje brže od društva, olakšava nam život, ali je istovremeno teret, ističe novinar i publicist Yossi Melman.
- Kad sam prvi put došao prije deset godina nije se pričalo o digitalnom toliko sad samo pričamo o digitalnom, moj posao se puno promijenio od onda, a mogu reći da je na bolje, govori kreativni direktor CBS Sporta Pete Radovich.
- Drago mi je da će sport biti prisutan na Weekend media festivalu, da donosimo taj element u ovaj stvarno veličanstven događaj tako da je apsolutno bitno da sport bude prisutan, kaže košarkaš Damjan Rudež.
Svi programi i ove su godine pomno odabrani.
Osim dodjele međunarodne marketinške nagrade, tu je i izložba plakata o toleranciji.
Očekuju se i nastupi mnogih glazbenih zvijezda te premijerno prikazivanje nove dramske serije "Metropolitanci" u produkciji Hrvatske radiotelevizije.