Pokrenuta kampanja #kinostalgija za vraćanje ljudi u kina

10.06.2022.

11:57

Autor: Hina/HRT/V.G.

Kino

Kino

Foto: Ilustracija / Shutterstock

S ciljem da se publiku nakon pandemije vrati u kina i potakne na uživanje u gledanju filmova, pokrenuta je kampanja #kinostalgija kojom se prikupljaju priče, iskustva i uspomene na trenutke provedene pred velikim platnom.

Kampanja je dio velikog projekta Kino magistrala koji obuhvaća kina duž Jadranske magistrale - Kino Mediteran, Art-kino Croatia u Rijeci, Kinoteku Zlatna vrata u Splitu i Kinematografe Dubrovnik.

Kako je priopćeno, njome se na poseban način želi proslaviti i istaknuti važnost kina, ne samo kao mjesta za gledanje filmova, već i utjecaja koji imaju za zajednicu i njen kulturni život.

Putem obrasca na internetskoj stranici www.kinostalgija.hr svi koji žele mogu zabilježiti svoje uspomene vezane uz filmove, kino dvorane i ljetna kina.

Po riječima Alena Munitića, koordinatora Kino Magistrale, sjecanja igraju iznimno vaznu ulogu u zivotima svih nas, i nerijetko nam sluze kao poticaj da neka od njih ponovno prozivimo, te prikupljenim svjedocanstvima zelimo ozivjeti zaboravljene i nostalgicne trenutke provedene u kinu.

- Ovom kampanjom zelimo naglasiti vaznost kino dozivljaja kao jedinstvenog i nezamjenjivog događaja, filma kao vazne grane kulturne djelatnosti, ali i kina kao kulturne oaze u gradovima i zajednicama", ustvrdio je.

Na stranici projekta već su objavljene video snimke s dosad snimljenim kinostalgičnim pricama a uz ostale koje će se prikupiti postat će dijelom putujuće izložbe i virtualnog muzeja.

Kino magistrala jedan je od petnaest europskih projekta i jedini iz Hrvatske koji je financijski podržala mreža Europa Cinemas i Kreativna Europa potprogramom MEDIA, a podržali su ga i Hrvatski audiovizualni centar te Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske. 

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!