22:47 / 22.04.2021.

Autor: HRT/Hina/D.D.

HUOJ dodijelio nagrade - dr. Natko Beck Komunikator godine

Dr. Natko Beck Komunikator godine

Dr. Natko Beck Komunikator godine

Foto: Davorin Visnjic / PIXSELL

Dr. Natka Becka, vodećega specijalista radiologije u dječjoj bolnici Srebrnjak, Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) proglasila je za Komunikatora godine, dodijelila je i devet nacionalnih Grand PRixa te prvi put i pet međunarodnih za komunikacijske projekte u 2020.

Riječ je o 14. dodjeli nagrada Grand PRix za najbolje komunikacijske projekte, a dodjela za one najbolje u prošloj godini održana je u četvrtak online zbog epidemioloških razloga, priopćile su Vrh komunikacije.

Beck Komunikator godine, Šipak godine Vilimu Ribiću

Ususret dodjeli nagrada proglašeni su i dobitnici u kategorijama za Komunikatora godine, Anitkomunikatora godine i Grand PRix za doprinos struci odnosa s javnošću.

Titulu Komunikatora godine ponio je doktor Natko Beck. Šipak godine za najlošiju komunikaciju u javnom prostoru osvojio je Vilim Ribić, glavni tajnik Nezavisnoga sindikata znanosti i visokog obrazovanja, a Grand PRix za doprinos struci pripao je prof. dr. Dejanu Verčiču.

- Ohrabrujuće je vidjeti kako su i u zahtjevnoj godini poput 2020. realizirani interesantni i kvalitetni komunikacijski projekti koji mogu poslužiti kao ogledni primjerci i doprinijeti razvoju naše struke, istaknuo je predsjednik žirija Igor Vukasović.

Čestitao je pobjednicima, podsjetio da je bio prijavljen 51 projekt, te zahvalio članovima žirija na konstruktivnim raspravama i profesionalnosti.

Grand PRix u devet nacionalnih i pet međunarodnih kategorija

Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske te regionalnoj i lokalnoj samoupravi pripao je agenciji Abeceda komunikacije za projekt "Kad sigurno voziš, sigurno stižeš" koji su proveli za Ministarstvo unutarnjih poslova.

Kategorija koja uvijek pridobije pažnju javnosti je ona za društveno odgovorno poslovanje, a tu je prema ocjeni žirija bio najbolji projekt Startaj Hrvatska, kojeg su proveli Spar Hrvatska, NovaTV i Ascanius Media.

Međunarodni Grand PRix dodjeljivao se u pet kategorija, a u prvoj kategoriji za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama najboljim je proglašen projekt agencije Vajt i Jana de Jonga za "Uvođenje vize za digitalne nomade - kako je Nizozemac Hrvatskoj osigurao prvoga službenog digitalnog nomada".

Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje osvojila je Zagrebačka banka i agencija 404 s projektom "#prviput", a u posljednjoj kategoriji Međunarodnoga grand PRixa za krizno komuniciranje nagrada je pripala agenciji Manjgura i tvrtki Madiacor za projekt "Odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate prijeći granicu" - Viber zajednica total Croatia Travel Info, za klijenta TOTAL CROATIA NEWS Brandbury.

Za najbolju agenciju ovogodišnjeg Grand PRixa proglašena je agencija 404, koja je dobila najviše bodova žirija pri ocjenjivanju projekata, što je druga godina zaredom da nose titulu najbolje agencije.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!