Suočeni s porastom nasilja u društvu, posebno među djecom, Hajduk je pokrenuo projekt "Budi čovik" - preventivnu kampanju usmjerenu na jačanje kulture nenasilja, poticanje empatije i izgradnju sigurnog okruženja za djecu i mlade. U njezinu je središtu pjesma "Dite tvoje" Marina Vrgoča.
Budi "čovik", ali ostani "dite" u duši. Nenasilno, empatično, tolerantno, posebice za one slabije i potrebitije. Poruka je to Hajdukove kampanje u borbi protiv vršnjačkog nasilja koju je izrazio svojim glasom i srcem Marino Vrgoč.
- Meni je pjesma super, predivna, rekao je Marino.
Kao poruku ističe da nema nasilja i da nikada prvi ne započinjemo nasilje.
- Gledajući The Voice Kids vidjeli smo dječaka u našoj Hajdukovoj majici, i to više puta i odlučili smo spojiti ovo u jednu lijepu priču, u kampanju s porukom, da Marinova dobra duša kroz ovu priču dođe do izražaja i da prenese poruku svima, rekla je Marinka Akrap, članica Uprave HNK Hajduk Split.
U prvoj fazi kampanje pokrenut je kreativni natječaj za sve dalmatinske osnovne škole. Učenici su videosnimkom obradili temu "Budi čovik". Uz Dalmaciju je, naravno, dobrodošao i ostatak Hrvatske. Najbolji će biti nagrađeni na Nacionalni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja.
- Kada bilo tko od naših igrača kaže da nije fora biti nasilan, nego baš obrnuto, onda to posebno među djecom ima jači utjecaj nego kad to na primjer ili nažalost kažu roditelj ili škola, dodala je Akrap.
Na pitanje bi li radije poklonio svoju pobjedu na The Voiceu ili da Hajduk bude prvak, Marino kaže – neka Hajduk bude prvak.
To je bila Marinova božićna želja, a zacijelo i želja svih Dalmatinaca. Tomu još svima na zemlji mir u srcu, veselje, blagoslov i međusobna tolerancija jer to je ono što nas čini "čovikom".
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!