Turistička zajednica grada Rijeke pokrenula je Riječku gastronomsku luku. Cilj je povezivanje ugostiteljskih objekata i razvijanje novog gastronomskog brenda.
11.02.2022.
07:00
Autor: Jelena Tomac/Regionalni dnevnik/P.F./HRT
Turistička zajednica grada Rijeke pokrenula je Riječku gastronomsku luku. Cilj je povezivanje ugostiteljskih objekata i razvijanje novog gastronomskog brenda.
Gdje pojesti dobru ribu, u koji restoran otići s djecom, gdje pronaći lokalna jela - informacije su koje gosti često traže. Zato se pokreće profiliranje i kategoriziranje riječkih ugostiteljskih objekata koji će, s obzirom na ponudu, moći dobiti oznaku riječke gastronomske luke.
- Poslovna luka, znači mjesto gdje možemo odraditi posao, da nije stol na stol, privatnost, jako dobar wi-fi. Ponudili smo romantičnu luku, ponudili smo obiteljske luke, uvjet je dječji kutak za igru, presvlačenje beba, raznih proslava, objasnio je direktor TZ grada Rijeke Petar Škarpa.
Tu je i luka lokalnih namirnica, ribarska i veganska luka, luka za vinske znalce, pivska luka, a dobrodošle su i zamisli za nove gastro luke. Prijave su i dalje otvorene, a do sada se prijavilo 20-ak riječkih ugostitelja.
- Turistička zajednica će u narednom razdoblju kada završe prijave promovirati marketinški sve objekte koji se nalaze na području Rijeke i u komunikaciji s lokalnim stanovništvom i turistima prezentirati koji su objekti, što nude i na koji način mogu najkvalitetnije zadovoljiti svoje potrebe ovisno koju vrstu kuhinje žele, istaknuo je Karin Mimica, Klub Gastronaut.
Na taj se način nadaju podignuti kvalitetu i prepoznatljivost riječke ugostiteljske ponude te izgraditi gastronomski brend koji se nadovezuje na brend Rijeke kao lučkoga grada.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora