Na kraju prvog tjedna srpnja zbrajaju se rezultati predsezone koja nam je bila bolja od lanjske. Najbolju popunjenost na obali u pravilu ostvaruju oni smještajni kapaciteti u koje se neprekidno ulaže i tako dodatno podiže kvaliteta.
07.07.2024.
13:56
Autor: Ana Bralić/A.D./Dnevnik/HRT
Na kraju prvog tjedna srpnja zbrajaju se rezultati predsezone koja nam je bila bolja od lanjske. Najbolju popunjenost na obali u pravilu ostvaruju oni smještajni kapaciteti u koje se neprekidno ulaže i tako dodatno podiže kvaliteta.
Predsezonskim turističkim rezultatima zadovoljni su i u Šibensko-kninskoj županiji jer je nastavljen trend povećanja turističkog prometa izvan glavne sezone.
I prije špice sezone naša je obala poželjno odredište za godišnji odmor.
- Došli smo jer je sad jeftinije, a i manje vruće, kaže Marta iz Poljske.
I ove su godine, zbog povećanja troškova, hotelijeri dignuli cijene 10-ak posto. No, ne utječe to, kažu, na turistički promet.
- Zadovoljni smo predsezonom, pogotovo s lipnjem gdje su rezultati bolji nego lani. Međutim booking je kratkoročan, rezervacije još stižu, isto tako i za sezonu tako da ćemo prave rezultate znati tek kroz neko naredno vrijeme, kaže Katarina Tommasini Marić, voditeljica prodaje "Amadria Parka", Šibenik.
A u proteklom vremenu ulagalo se u hotele i turistička naselja duž šibenske rivijere. I u osnovne i dodatne sadržaje jer kvaliteta je presudna.
- Vjerujemo da je dobra popunjenost rezultat upravo ulaganja u infrastrukturu i samu ponudu koju nudimo gostima pa smo tako parcelizirali cjelokupan kamp i isto tako smo obnovili i uložili u renovaciju naših apartmana, ističe Ivana Jelovčić, voditeljica marketinga kampa "Jezera Lovišća".
Neprekidno se ulaže i u kampove od Primoštena do Murtera. Osim poboljšanja osnovne infrastrukture - od vodoopskrbne i elektromreže do interneta, dodatnom ponudom mobilnih kućica osvaja se turističko tržište.
- Stvarno idemo ka nekom spoju kampa i hotela, znači da ljudi imaju intimu boravka u prirodi, sjedinjenja s prirodom, a da ta usluga koju imaju bude na razini hotelskoj, ističe Jelena Blatančić, voditeljica kampa "Jasenovo".
- Prvi put smo u kampu na ovaj način, u kućicama, i stvarno smo oduševljeni. Znači - mir, tišina, djeca su stalno na otvorenom, mnogo hlada, odmah more tu, ovo nam je otkriće, rekla je Martina Zelić, turistica iz BiH.
Zadovoljstvo gostiju ponudom izvan glavne sezone prelijeva se i na turističku statistiku.
- Već duži niz godina zaredom smo zadovoljni zato što je stupanj postotnog porasta puno veći u predsezoni nego samoj sezoni, što znači da idemo prema onom nekakvom našem ostvarivanju cilja, to je smanjenje razlike u nekakvoj vremenskoj i prostornoj koncentraciji gostiju, govori Krešimir Šakić, direktor TZ-a Šibensko-kninske županije.
Predsezona nam je bolja od lanjske, rekordne, no pravi ispit hrvatski turizam polaže u sezoni - ne na temelju brojčanih pokazatelja, nego na omjeru cijene i kvalitete.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora