17:46 / 02.04.2021.

Autor: Dobro jutro, Hrvatska/HRT

Glazbene novosti: uz toplije dane - koncerti na otvorenom

BluVinil

BluVinil

Foto: Dobro jutro, Hrvatska / HRT

Glazbeni komentator Hrvatskoga radija Robert Urlić zahvaljujući toplijim i dužim danima ovaj put najavljuje koncerte uživo, naravno uz nove domaće video spotove.

Pogledajte gostovanje Roberta Urlića u emisiji Dobro jutro, Hrvatska:

Iako glazbenicima trenutna epidemiološka situacija i ne ide na ruku svi se nadaju da će se dolaskom ljepših dana i mogućnosti muziciranja na otvorenom stvari promijeniti i da će moći održati barem neke koncerte. U prilog tomu idu i najave nekih koncerata koji bi se trebali održati u skoroj budućnosti.


O nastupima kantautorice Mary May i grupa Pips Chips & Videoclips te Jonathana u samoborskom Bunkeru krajem travnja i početkom svibnja već smo govorili, a koliko je publika željna koncerata, bez obzira na to što se radi o malom i limitiranom broju posjetitelja, govori i podatak da su karte rasprodane u samo nekoliko minuta.


Hladno pivo i Silente u Šibeniku


Danas najavljujemo i još dva koncerta koja bi se trebala održati na jednoj od najljepših naših pozornica, tvrđavi sv. Mihovila u Šibeniku. 4. lipnja nastupit će Hladno pivo kojemu bi to trebao biti prvi koncerta nakon gotovo godinu i pol dana. Posljednji nastup imali su početkom prošle 2020. u Francuskoj nakon čega je uslijedila ova najduža koncertna stanka u njihovoj karijeri.


Samo dan nakon ekipe iz zagrebačkih Gajnica , 5. lipnja na istom mjestu zasvirat će dubrovački Silente i domaće snage , grupa BluVinil koja će na svom prvom većem nastupu predstaviti hvaljeni debitantski album "Apaši". Za ove nastupe u prodaji će se naći svega po 380 ulaznica, što je trećina kapaciteta sv. Mihovila naravno uz sve mjere i preporuke stožera Civilne zaštite RH.


Treba svakako napomenuti da su ovi programi sufinancirani putem natječaja „Jer svirati se mora" zahvaljujući Ministarstvu kulture i medija RH i u suradnji s Hrvatskom glazbenom unijom.

15 godina Massimove "Vještine"


Krajem 2019. godine, dok nam još riječi pandemija, potres, katastrofa i zabrane nisu bile tako često u upotrebi, Massimo je održao turneju "Vještina Boutique" kojom je obilježio 15. godišnjicu od izlaska albuma Vještina kojim je na neki način probudio svoju karijeru i iznova skrenuo pozornost na svoje sjajne izvođačke kvalitete.


Na turneji, Massimo je u pratnji Ive Popeskića, Henryja Radanovića i Elvisa Stanića obišao Čakovec, Karlovac, Slavonski Brod, Osijek i Zagreb i odsvirao koncerte koje i glazbenici i publika pamte kao posebne. 


Upravo se i zbog toga rodila ideja da se neke od tih live izvedbi zauvijek uhvate u vremenu i objave i to na ploči. LP "Vještina Boutique" donosi sedam predivnih izvedbi pjesama: Bacila je sve niz rijeku, Iz jednog pogleda, Da mogu, Razgovor s konobarom, Loše vino, Sve će to mila moja prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš i Ne plači.


Pjesma Ne plači omiljenog mu Arsena Dedića odabrana za najavni singl. Snimljen je i spot, i to na koncertu u zagrebačkom kazalištu Gavelli, a za odličan video spot je zaslužan Radislav Jovanov - Gonzo. Kako bi proslavio izlazak ove ploče, Massimo uskoro planira ponoviti koncerte s turneje i to u Zagrebu i Puli

Porto morto: treće poglavlje karijere 

Nakon dva zanimljiva i sjajno prihvaćena albuma Porto Morto (2016.) i Portofon (2019.) s kojeg je na prvu osvojila suradnja s Darkom Rundekom u pjesmi „Hodaj" koja im je donijela i tri nominacije za Porin, zagrebački bend Porto Morto novim singlom "Čekam ih" započinje treće poglavlje karijere i najavljuje novi album.


Autori pjesmu su Roko Crnić i Hrvoje Klemenčić , a ova pjesma je odabrana za prvi singl jer prilično dobro najavljuje zvuk novog albuma i nešto moderniju i kako kažu pop-astiju produkciju koja je stilski između popa, trapa, soula, funka, disca… Oni su to nazvali Portopop


Kako su i oni ostali bez nastupa, vrijeme su iskoristili za pisanje i snimanje novih pjesama u svom studiju koji su nazvali „Šećer" u kojem je u njihovoj produkciji snimljen i spot za pjesmu "Čekam ih". 


Porto Morto , što pokazuje i ovaj videospot, prepoznatljivost grade i po naglašenom vizualnom izrazu koji je u detalje razrađen u videospotovima i na pozornici. Novim albumom i singlom najavljuju novi scenski identitet, ali i novo doba svoje karijere.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!