Kako je HRT uspio osvojiti generaciju Z? Saznajte na Weekend Media Festivalu

13.09.2023.

15:06

Autor: HRT

"Meeting", internetsko-multimedijski projekt
"Meeting", internetsko-multimedijski projekt
Foto: HRT / HRT

HRT-ova platforma za djecu i mlade 'Meeting' počinje s emitiranjem druge sezone na svojim platformama TikTok, YouTube, Instagram i Facebook. Projekt namijenjen generaciji Z, čija je prva sezona polučila sjajne rezultate (pregledi na TikToku prelazili su čak 1.6 milijuna) kreće s drugom sezonom. Detaljnije o projektu, koji je velik iskorak za HRT, na 16. Weekend Media Festivalu govorit će urednici projekta i formata Maja Fišter i Tomislav Mršić te glavna urednica Rahela Štefanović.  

Istraživanja su pokazala da mladi u Hrvatskoj gotovo uopće ne prate televizijski program na klasičan način. Njihov je svijet nelinearan, a njihov medij je Internet. Zbog toga je HRT pokrenuo platformu koja je upućena upravo toj populaciji. Njeno ime je Meeting.


Otvarajući novu dimenziju komunikacije, HRT ovim projektom pokazuje i dokazuje da zna ići ukorak s vremenom, da se razvija i mijenja te aktivno traži svoju publiku, ne odričući se pritom svoje uloge javnog medijskog servisa.


"Meeting" je mjesto na kojem se ruše stereotipi i društveni mitovi, potiče kritičko razmišljanje, promiče važnost mentalnog zdravlja i promovira različitost. Obraća se mladima iako u njemu sudjeluju sve dobne skupine predstavljajući strukturu društva u kojem živimo. Meeting je istodobno ozbiljan, provokativan i duhovit.


U svakoj epizodi sudjeluju protagonisti koji prema temi imaju osoban i međusobno različit odnos. Odabir protagonista iznimno je važan i prilično zahtjevan, jer je cilj što vjernije prezentirati strukturu društva.


Ono po čemu se "Meeting" formati još razlikuju od klasičnog programa jest i brza, jasna i izravna interakcija s gledateljima kojima se obraća. U određenom smislu, gledatelji postaju kreatori, jer sadržaj komentiraju, kritiziraju, šire i predlažu teme koje ih intrigiraju i sve to u realnom vremenu.

Dok je prva sezona tematizirala tzv. romantične veze u adolescentskoj dobi, druga sezona nosi zajednički nazivnik "Sramim se..." i bavi se svime onime što nas intrigira i određuje u formativnom razdoblju. Obrađuje mitove poput: "Bolesni su manje vrijedni", "Lijepi ljudi su sretniji", "Treba se riješiti fizičkih nedostataka"...

"Meeting" će zainteresiranima u subotu, 23. rujna na panelu od 12.15 predstaviti urednici projekta i formata Maja Fišter i Tomislav Mršić te glavna urednica Rahela Štefanović.

Osim predstavljanja internetske platforme 'Meeting', medijski i komunikacijski stručnjaci s Hrvatske radiotelevizije na ovogodišnjem će 16. Weekend Media Festivalu u Rovinju sudionicima i gostima festivala na različitim panelima pružiti priliku da doznaju više o novostima u programima javnoga medijskog servisa tijekom idućih mjeseci. 

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!