Prvi sajam audioknjiga u Hrvatskoj, Audioliber, osvojio je nagradu za najbolju digitalnu kampanju godine na Danima komunikacija.
22.05.2025.
11:53
Autor: V.M./Vijesti iz kulture/HRT
Prvi sajam audioknjiga u Hrvatskoj, Audioliber, osvojio je nagradu za najbolju digitalnu kampanju godine na Danima komunikacija.
Dokaz da kulturni projekti mogu biti itekako glasni, relevantni i inovativni, te nadglasati visokobudžetne korporativne kampanje - je projekt Audioliber. Prvi sajam audioknjiga u regiji, organiziran iz tramvaja, osvojio je, u konkurenciji više od 170 prijavljenih projekata, glavnu nagradu za digitalnu kampanju godine koju dodjeljuje Hrvatsko udruženje digitalnih izdavača - na netom održanim Danima komunikacija.
"Nitko ne voli audioknjige dok ne posluša prvu" bio je slogan koji je pokrenuo kampanju - istodobno provokacija i poziv. U doba kada vrijeme za čitanje knjiga postaje luksuz, Audioliber je ponudio novu mogućnost: slušanje knjiga u pokretu - koje se, njih čak 150, mogu naći na aplikaciji Book&zvook, prvoj domaćoj digitalnoj biblioteci za slušanje knjiga.
- To znači da je jedan kulturni projekt uspio zahvaljujući jasnoj ideji, smionoj poruci, preciznoj izvedbi i snažnoj motivaciji napraviti s jednim skromnim budžetom neku vrstu prevrata, jednu promjenu koja se može mjeriti s marketinškim akcijama i aktivnostima tako velikih igrača kao što su telekomi, naftna industrija, osiguravajuća društva, i tako dalje istaknula je Ljubica Letinić, suosnivačica book&zvooka.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora