Koje su odlike budućeg lidera? Kako osmisliti poduzetničku ideju i dovesti je do uspješnog proizvoda? Što nam donosi umjetna inteligencija, a što sve nudi digitalni marketing? Kako u sebi prepoznati i razviti vještine koje nam mogu pomoći u budućoj karijeri?
Sve to besplatno, 9. godinu zaredom, srednjoškolci mogu saznati na ljetnom inovacijskom programu "Innovation Academy" koji ovaj tjedan provode iskusni mentori, u organizaciji Hrvatskog ureda za kreativnost i inovacije.
Kako nas vide prijatelji - pronađi karticu koja to najbolje pokazuje - vježba je na modulu "vještine budućnosti" Inovativne akademije.
- Ja sam odabrao sunce, mislim da svojim prijateljima uljepšavam dan kad provodim vrijeme s njima i oni vide to svjetlo u meni, kad im je teško mogu popričat sa mnom ili ići van, rekao je Lukas iz Zagreba.
- Izgleda kao neki timski rad, svi skupa rade. Ja sam uvijek ta koja se trudi pomoć drugima, objasnit ako treba, naglasila je Meira iz Zagreba.
Neformalno, s mentorima iz prakse, izmjenjuju se iskustva, ideje, razrađuju projekti, stvaraju kontakti za budućnost.
- Da ih educiramo, da ih potaknemo da budu ambiciozni, da rade na vještinama važnima za budućnost, da im popravimo samopouzdanje i da se na kraju uspiju i zabavit, istaknula je Ines Buljat, organizator "Innovation Academy", Hrvatski ured za inovativnost i inovacije.
- Ovdje je neuspjeh 1. korak u učenju, on se ne ocjenjuje, ne naziva se neuspjeh, nego je prvi korak prema nekom cilju, rekla je Ema iz Zaboka.
Edukacija
Viktoru nije bilo teško doći iz Splita kako bi saznao više o tome kako pokrenuti poduzetnički projekt.
- Cilj je kroz ova 4 dana napravit naš projekt i 5. dan predstavit ga, dodao je.
Leon je lani svladao vještinu javnog govorenja, ove godine izabrao je umjetnu inteligenciju.
- Jer me općenito umjetna inteligencija zanima, sve više prisutna u našem životu, htio bi naučiti kako se s njom bolje koristiti i iskoristiti za moju dobrobit, naglasio je.
Inovativni projekti
Digitalne vještine osnova su marketinga, za sve koji se vide u tom području.
- Morate bit vidljivi digitalno, to što će 50 000 ljudi vidjet billboard je zanemarivo, ako se pojavi na društvenim mrežama, pa ga vidi 3 milijuna ljudi, rekao je
Igor Mladinović, mentor, voditelj modula "Digital Skills".
- Trebaš imat nešto da imaš vještine, da se predstaviš online, zato sam to izabrala jer može za svaku kategoriju i jako je korisno, rekla je Ursula iz Zagreba.
Priliku da nauče više o sebi i vještinama budućnosti, stotinjak srednjoškolaca iz svih krajeva Hrvatske ima do petka. Bilo bi dobro, ističu, da i u školskom programu ima više prostora za ovakve inovativne projekte.