Fat burn Pilates

Kada je Josef Pilates kreirao svoju tehniku vježbanja, ona je bila namijenjena onima koji su se oporavljali od jačih tjelesnih ozljeda. Vojnicima, sportašima, operiranima. Sprava, reformer, i danas je jedna od najefikasnijih rehabilitacija i omiljeni rekreacijska sprava.

No pet vježbi koje čine Pilates sustav namijenjene su, i to je veoma važno, učvršćivanju središnjeg dijela tijela, mišićima trbuha i leđa, onima zbog čije zdrave i dobre funkcije hodamo bez boli. Ubrzo su kineziolozi, fizioterapeuti, instruktori, treneri i koreografi shvatili kako su te vježbe izvrsne za varijacije i stvorili niz zanimljivih treninga s Pilatesovim podznakom.



Jedan od njih je i Fat burn Pilates, vježbe za uspješno topljenje potkožnog masnog tkiva. Činjenica da je to jedan od gorućih problema današnjice nagnao je i kineziologinju Adrianu Strabić da osmisli takav trening.

Tajna je u variranju već poznatih vježbi i dodavanju novih, srodnih vježbi koje  stvaraju novi trening. Bivšoj plesačici to nije bio problem. Kreativna, maštovita, Adriana je iskoristila sve mogućnosti Pilatesa i zaokružila trening dobrim tempiranjem i pozicioniranjem novih vježbi u stari sustav.

A kada ju pitate kako se najbolje gube kilogrami, dobit ćete jednostavan odgovor. Tri su točke programa:
1. Pravilna prehrana
2. Pravilna prehrana
3. Aktivnost

Jednostavno, zar ne?

https://www.gymlab.hr