Hrvatska želi otporan, održiv i još konkurentniji turizam

07.10.2022.

16:36

Autor: HRT/IMS

NP Krka

NP Krka

Foto: Uwe Zucchi / PIXSELL

Moto svih koji se bave turizmom - trebao bi biti: birati kvalitetu, a ne težiti kvaniteti. Visoka dodana vrijednost itekako može privući goste spremne ne gledati na svaki euro za pruženi užitak. Iza nas je uspješna turistička sezona - uspješnija od pretpandemijske.


Na kraju šestodnevnog boravka u Hrvatskoj, odlučili su posjetiti slapove Krke. I tako postali milijunti posjetitelji ovog nacionalnog parka.

- Uistinu nam je prekrasno u Hrvatskoj - ovo je predivna zemlja s ljubaznim ljudima, zaista odmor iz snova i mogu sa sigurnošću reći da ćemo se opet vratiti, kaže Hanna, turistica iz Njemačke.

Očuvani prirodni okoliš lansirao nas je u sam vrh najpoželjnijih europskih turističkih odredišta.

- Uložili smo više od 10 milijuna eura kako bi obogatili turistički sadržaj i ulagat ćemo i dalje u održivo poslovanje naših NP-a jer su oni dio našeg nacionalnog identiteta i prepoznatljivosti, rekao je Davor Filipović, ministar gospodarstva i održivog razvoja.

A Hrvatska želi otporan, održiv i još konkurentniji turizam.

- Naravno da želimo sačuvati svoju autentičnost, predstaviti se kao iznimka na Mediteranu, odnosno zemlja koja želi očuvati izvornost i povijesnu autentičnost, pružati komfor moderne europske turističke destinacije, rekao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Pa je glavni zadatak - izbjeći masovnost te razvijati cjelogodišnji turizam i na obali i na kontinentu.

- Ali moramo ulagati, ulagati kroz lječilišni, wellness turizam, kroz aktivni, kroz sportski turizam, kroz kulturni turizam, kongresni - i upravo su ti svi aspekti navedeni u našem Nacionalnom programu oporavka i otpornosti, rekla je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.

- Trebamo razvijati visokokvalitetne turističke proizvode koji onda zbog visoke kvalitete možemo i više naplatiti jer mi više nemamo toliko mjesta za fizički rast turističkog prometa, rekao je Damir Krešić,ravnatelj Instituta za turizam.

No, i dalje ima mjesta za podizanje kvalitete ponude, a to i jest svrha dvaju strateških turističkih dokumenata predstavljenih na Danima turizma. Razvijati održiv i konkurentan turizam, ponuditi gostu doživljaj i izvrsnost.


Vrijeme je da se sumiraju dojmovi, pokupe ležaljke i suncobrani, te da za svoj rad budu nagrađeni najzaslužniji za uspješnu sezonu.


Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!