Lošinj u prvom tromjesečju zabilježio povećanje broja noćenja od 40%

21.04.2024.

12:16

Autor: Stanko Čulina/A.D./Dnevnik/HRT

Dolaskom proljeća Hrvatska je ušla u turističku predsezonu. Prvi gosti stižu u našu zemlju, a na Lošinju već trljaju ruke. Rekordi se ruše još od Nove godine. S obzirom na sadašnji broj gostiju i najave, već sada mnogi očekuju uspješnu glavnu, ljetnu sezonu.

Tmuran, hladan dan na Čikatu. No, ne smeta to umirovljenicima iz Dortmunda. Dolaze već osam godina u ovaj autokamp koji radi cijelu godinu.


- Došli smo u strahu od visokih cijena. U Njemačkoj smo čuli da su išle gore 40 posto. No, to nije tako. Jedino su restorani skuplji do 20 posto. Ipak, uglavnom je sve jeftinije od Njemačke i to nam odgovara, govori gost iz Njemačke.


Povećanje broja noćenja od čak 40 posto


Otok Lošinj u prvom je tromjesečju zabilježio povećanje broja noćenja od čak 40 posto.


- Ljudi sve više traže luksuz u ponudi. Lošinj je idealni spoj usluga u smještaju, ugostiteljstvu, kaže Dalibor Cvitković, direktor TZ-a Malog Lošinja.


U samoj gradskoj luci Malog Lošinja akcija čišćenja podmorja od smeća. Gosti to primjećuju.


- Grad je u redu uređen. Dolazimo gotovo svake godine već 20 godina, i to uvijek u travnju, govori gošća iz Slovenije.

Inzistiranje na kvaliteti usluge donosi rezultate. Hoteli i kampovi Jadranke u prvom tromjesečju ove godine imaju čak 56% bolju popunjenost.


- Pa gosti najviše traže neku oazu mira i sigurnosti, a to im mi na otoku možemo stvarno ponuditi. Gosti sve više traže održive destinacije koje vode brigu o ekologiji, kaže Dejan Jakovljević, izvršni direktor Jadranka kampova d.o.o. Mali Lošinj.


Pripreme za ulazak u ljetnu sezonu


Mali Lošinj se tako s dobrih startnih pozicija priprema za ulazak u ljetnu sezonu. No, ovdje je svima jasno da je turizam njihova cjelogodišnja "obveza".

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!