S područja Primorsko-goranske županije stižu izvrsni turistički rezultati - ostvareno je čak 25 posto više noćenja od svibnja prošle godine. Prva otočna autodestinacija za većinu europskih turista je otok Krk. Nikad bolja predsezona u znaku je smještaja na otvorenom i ekspanzije kamping-turista koji su već popunili smještaj najviše kategorije.
Prvi red do mora u elitnom kampu na zlatnom otoku Krku, dvije njemačke obitelji već su rezervirale i za iduće ljeto. I tako već godinama.
- Boravak ovdje za nas je više od odmora. Osjećamo kao da nam je ovo drugi dom, rekla je Sylvia Vilser iz Njemačke.
- Stvarno je prekrasno, vidjeli smo puno kampova u raznim zemljama, ali ovaj nam je najbolji. Vrhunski je standard, čistoća, prijateljski ljudi, sve što nam treba, rekao je Tobias Eberl iz Njemačke.
Ljubitelji kampova u porastu
Ljubitelji kampova u stalnom su porastu. Već sada se traži mjesto više, kao da je sezona.
- Predsezona je jako dobra. Turista ima u našem kampu. Ima 30 posto više dolazaka i noćenja, nego lani u isto doba. Trenutno je kamp popunjen do kraja, naglasio je
Bruno Bogdanić, direktor Krk Premium Camping Resorta.
Autohtona gastro ponuda
I grad Krk - pun je turista. Prednjače Nijemci, ali i ostali europski gosti, čak i Amerikanci. Mnogi biraju i male luksuzne obiteljske hotele.
- Veseli nas popunjenost koja se cijelo vrijeme proteže negdje do kraja listopada, istaknuo je
Josip Brusić, predstavnik malih obiteljskih hotela.
Autohtona gastro ponuda, za mnoge je prvi izbor i ne misle da smo skupi. Jako dobra vrijednost za novac, povoljnije nego u Italiji ili sličnim odredištima na Mediteranu.
- Ulazak u eurozonu i šengenski prostor direktno je utjecao na dodatni interes za boravkom na otoku Krku. Za nastavak ljetne sezone su najave u turizmu zaista izvrsne, rekla je
Ivana Kovačić, direktorica TZ-a Krk.
Cijeli Kvarner već ima za četvrtinu bolje rezultate nego prošle predsezone.