Pobjednici Dore na velika su vrata ušli u popularni YouTube trend snimanja vlastitih reakcija na pjesme i nastupe. Neki se čude. Neki su u nevjerici, a neki potpuno oduševljeni...
03.03.2023.
21:31
Autor: Kod nas doma/HRT
Pobjednici Dore na velika su vrata ušli u popularni YouTube trend snimanja vlastitih reakcija na pjesme i nastupe. Neki se čude. Neki su u nevjerici, a neki potpuno oduševljeni...
- O moj Bože, o moj Bože!, prva je reakcija Julije iz Švedske.
- Nisam očekivala ovo, a pogotovo ne od Hrvatske, kazala je Katie iz Ujedinjenog Kraljevstva.
- Dobro...zbunjen sam, kazao je Gavin iz Nizozemske.
Ovako to izgleda kad eurovizijski fanova iz čitavog svijeta prvi put ugledaju "Mamu ŠČ".
Reakcija je: Koji je ovo...
Pobjednici Dore na velika su vrata ušli u popularni YouTube trend snimanja vlastitih reakcija na pjesme i nastupe. Neki se čude.
- Samo ponavljaju jedno te isto u krug. Ne shvaćam u što su maskirani.
- Oho, vidi ti kostime. Moj Bože.
Neki su u potpunoj nevjerici.
- Pitao sam se imaju li išta odjeće ispod toga. Mislim, imaju, ali ipak.
- Imam rodbine u Hrvatskoj. Pitati ću ih zašto ovo, kazala je Julia iz Švedske.
- Neću lagati, genijalno mi je ovo, dodaje Katie iz Ujedinjenog Kraljevstva.
- Kao četiri različite pjesme u jednoj, smatra Maike iz Nizozemske.
A neki iskreno oduševljeni viđenim.
- Sviđa mi se kapa sa ŠČ. Dobro, ovo je mjuzikl.
- Sviđa mi se taj ples i sviđa mi se ŠČ.
Skrivene i one manje skrivene poruke riječkih rokera seciraju se do najsitnijih detalja.
- Ovo je ludo, glazbeno je jako kompleksno, vrhunski.
- Ovakav vokal u životu nisam čuo, sve se uklopilo.
- Očiti su vojnički elementi u kostimu, pogotovo kape.
- Poenta je u slojevitosti.
- Evo dijela s traktorom. Vidio sam puno emojija traktora na Twitteru.
U Hrvatskoj je čuđenje oko Mame ŠČ davno završilo i preraslo u pravu euforiju. ŠČ pivo i popratne ščarape zbog velike se potražnje čekaju i do nekoliko tjedana, a pjesma postaje dio repertorara baš na svakoj zabavi. Sudeći po snimkama na društvenim mrežama - vole je i plesači u "zlatnim godinama".
Mama ŠČ je trenutno treća najgledanija ovogodišnja eurovizijska pjesma. Na kladionicama se nalazi na 16. mjestu i mnogi joj predviđaju ulazak u veliko finale 13. svibnja.
Dok se javnost bavi analizama i okladama, Letovci dorađuju scenci nastup za pozornicu u Liverpoolu i marljivo rade na promotivnim materijalima. Ovih su dana snimili spot u režiji Radislava Jovanova Gonza, a dok ne bude gotov, ŠČ fanovi mogu se razdrmati na novu, remiksiranu verziju pjesme koju potpisuje osječki DJ Beni Ducant.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora