Kako je ŠČ zaludio virtualni svijet

03.03.2023.

21:31

Autor: Kod nas doma/HRT

Reakcije na Mamu ŠČ

Reakcije na Mamu ŠČ

Foto: YouTube / Screenshot

Pobjednici Dore na velika su vrata ušli u popularni YouTube trend snimanja vlastitih reakcija na pjesme i nastupe. Neki se čude. Neki su u nevjerici, a neki potpuno oduševljeni...

video thumb

- O moj Bože, o moj Bože!, prva je reakcija Julije iz Švedske.

- Nisam očekivala ovo, a pogotovo ne od Hrvatske, kazala je Katie iz Ujedinjenog Kraljevstva.

- Dobro...zbunjen sam, kazao je Gavin iz Nizozemske.

Ovako to izgleda kad eurovizijski fanova iz čitavog svijeta prvi put ugledaju "Mamu ŠČ".


Reakcija je: Koji je ovo...

Pobjednici Dore na velika su vrata ušli u popularni YouTube trend snimanja vlastitih reakcija na pjesme i nastupe. Neki se čude.

- Samo ponavljaju jedno te isto u krug. Ne shvaćam u što su maskirani.

- Oho, vidi ti kostime. Moj Bože.

Neki su u potpunoj nevjerici.

- Pitao sam se imaju li išta odjeće ispod toga. Mislim, imaju, ali ipak.

- Imam rodbine u Hrvatskoj. Pitati ću ih zašto ovo, kazala je Julia iz Švedske.

- Neću lagati, genijalno mi je ovo, dodaje Katie iz Ujedinjenog Kraljevstva.

- Kao četiri različite pjesme u jednoj, smatra Maike iz Nizozemske.

A neki iskreno oduševljeni viđenim.

- Sviđa mi se kapa sa ŠČ. Dobro, ovo je mjuzikl.

- Sviđa mi se taj ples i sviđa mi se ŠČ.

Skrivene i one manje skrivene poruke riječkih rokera seciraju se do najsitnijih detalja.

- Ovo je ludo, glazbeno je jako kompleksno, vrhunski.

- Ovakav vokal u životu nisam čuo, sve se uklopilo.

- Očiti su vojnički elementi u kostimu, pogotovo kape.

- Poenta je u slojevitosti.

- Evo dijela s traktorom. Vidio sam puno emojija traktora na Twitteru.

U Hrvatskoj je čuđenje oko Mame ŠČ davno završilo i preraslo u pravu euforiju. ŠČ pivo i popratne ščarape zbog velike se potražnje čekaju i do nekoliko tjedana, a pjesma postaje dio repertorara baš na svakoj zabavi. Sudeći po snimkama na društvenim mrežama - vole je i plesači u "zlatnim godinama".

Mama ŠČ je trenutno treća najgledanija ovogodišnja eurovizijska pjesma. Na kladionicama se nalazi na 16. mjestu i mnogi joj predviđaju ulazak u veliko finale 13. svibnja.

Dok se javnost bavi analizama i okladama, Letovci dorađuju scenci nastup za pozornicu u Liverpoolu i marljivo rade na promotivnim materijalima. Ovih su dana snimili spot u režiji Radislava Jovanova Gonza, a dok ne bude gotov, ŠČ fanovi mogu se razdrmati na novu, remiksiranu verziju pjesme koju potpisuje osječki DJ Beni Ducant.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!