Za stotu priču HRT-ove rubrike "I mi idemo u školu" Sunčica Findak posjetila je Srednju školu u Gračacu. Brojčano mala, s 40 učenika, svi nastavnici putnici. Samo su dva smjera, odlično osmišljena, tako da se budući rendžeri i ekonomisti nadaju da će brzo pronaći posao.
Nije ih bilo teško naći, ali pričekat ćemo prije nego što uđemo u školu. Pripremaju se za zanimljivu praktičnu nastavu, a to ne želimo propustiti.
- Danas ćemo raditi poligonski vlak koji će biti podloga za planinarsku stazu ili cestu, govori Filip Bach, nastavnik strukovnih predmeta, Srednja škola Gračac.
Mjere udaljenost između dvije točke, zapisuju podatke, vrlo su angažirani, a sve to u sklopu predmeta osnove kartografije. Što je za tehničare zaštite okoliša itekako važno.
Na pitanje gdje se vidi u budućnosti, Gabrijel odgovora kao čuvar prirode u nekom nacionalnom parku.
- Još od 5 razreda sam htjela upisati ovu školu i ovaj smjer, govori Katarina.
A njihov profesor često s terena, s intervencije, dolazi na sat.
- Jedna zanimljivost, on je u gorskoj službi spašavanja. To učenici znaju i ja im sve ispričam kako mi to odrađujemo, rekao je Filip Bach, nastavnik strukovnih predmeta, Srednja škola Gračac.
Evo još jedne zanimljive skupine.
- Snimat ćemo teren, pa ćemo naknadno u razredu napraviti cjelovitu analizu. Kristijan upalit ćeš dron, govori Iva Bralić, prof. geografije, Srednja škola Gračac.
A dron je nagrada koju su dobili sudjelujući u projektu - "Možemo li piti vodu iz krša."
- Upisao sam smjer tehničar zaštite prirode, jer mala je svijest ljudi o okolišu i koliko je bitan okoliš za nas, naglašava Kristijan.
- Trudimo se što više terenske nastave, jer na kraju to je i njihov posao, naglašava Bralić.
Na ulazu u školu zanimljiva aktivnost.
- Je l' ovo neka slobodna aktivnost? Ne to je redovan predmet praktična nastava koja je povezana s predmetom održavanja parkovne infrastrukture, kazala je Sandra Fulanović, nastavnica strukovnih predmeta, Srednja škola Gračac.
Pitaju nas: hoćete li na projektnu nastavu?
- Grupa ekonomisti će raditi fizikalne kemijske analize, a vi rendžeri klasično mikroskopiranje, kazala je Mirjana Grković, prof. biologije i kemije, Srednja škola Gračac.
Dva smjera, tri predmeta ekologija, biologija, kemija. Na katu ponovno oba smjera. Imaju svoju vježbeničku tvrtku.
- Danas ćemo u našoj vježbeničkoj tvrtki pripremiti proizvode za sajam i naljepnice te ih spakirati za našu učeničku zadrugu, kazao je Dragan.
A za naljepnice na proizvodima zadužena je Kristina.
- surađujemo, ja dizajniram, naglašavam.
Raspolažu novcem od prodaje, ulažu u nove proizvode. Zovu nas na odbojku. Zanimljivo, igraju i učenici i profesori. I ravnateljica.
- Igrate s učenicima odbojku, to je uobičajeno? Da, zadnje vrijeme zbog malog broja učenika ne možemo formirati dvije ekipe pa uskaču profesori, pa i ja, govori Ivana Jelinović Lasić, ravnateljica Srednje škole Gračac.
Mjere udaljenost između dvije točke, zapisuju podatke, vrlo su angažirani, a sve to u sklopu predmeta osnove kartografije. Što je za tehničare zaštite okoliša itekako važno.A mali broj učenika posljedica je iseljavanja iz ovog kraja. Svi profesori putuju: iz Zadra, Splita, ima ih i iz Slavonije. Škola je odlična, uvjeti za poželjeti. Osmaši, nećete pogriješiti izaberete li ovu školu. Mi joj dajemo plus 5!
Na pitanje gdje se vidi u budućnosti, Gabrijel odgovora kao čuvar prirode u nekom nacionalnom parku.
- Još od 5 razreda sam htjela upisati ovu školu i ovaj smjer, govori Katarina.
A njihov profesor često s terena, s intervencije, dolazi na sat.
- Jedna zanimljivost, on je u gorskoj službi spašavanja. To učenici znaju i ja im sve ispričam kako mi to odrađujemo, rekao je Filip Bach, nastavnik strukovnih predmeta, Srednja škola Gračac.
Evo još jedne zanimljive skupine.
- Snimat ćemo teren, pa ćemo naknadno u razredu napraviti cjelovitu analizu. Kristijan upalit ćeš dron, govori Iva Bralić, prof. geografije, Srednja škola Gračac.
A dron je nagrada koju su dobili sudjelujući u projektu - "Možemo li piti vodu iz krša."
- Upisao sam smjer tehničar zaštite prirode, jer mala je svijest ljudi o okolišu i koliko je bitan okoliš za nas, naglašava Kristijan.
- Trudimo se što više terenske nastave, jer na kraju to je i njihov posao, naglašava Bralić.
Na ulazu u školu zanimljiva aktivnost.177- Je l' ovo neka slobodna aktivnost? Ne to je redovan predmet praktična nastava koja je povezana s predmetom održavanja parkovne infrastrukture, kazala je Sandra Fulanović, nastavnica strukovnih predmeta, Srednja škola Gračac.
Pitaju nas: hoćete li na projektnu nastavu?
- Grupa ekonomisti će raditi fizikalne kemijske analize, a vi rendžeri klasično mikroskopiranje, kazala je Mirjana Grković, prof. biologije i kemije, Srednja škola Gračac.
Dva smjera, tri predmeta ekologija, biologija, kemija. Na katu ponovno oba smjera. Imaju svoju vježbeničku tvrtku.
- Danas ćemo u našoj vježbeničkoj tvrtki pripremiti proizvode za sajam i naljepnice te ih spakirati za našu učeničku zadrugu, kazao je Dragan.
A za naljepnice na proizvodima zadužena je Kristina.
- surađujemo, ja dizajniram, naglašavam.
Raspolažu novcem od prodaje, ulažu u nove proizvode. Zovu nas na odbojku. Zanimljivo, igraju i učenici i profesori. I ravnateljica.
- Igrate s učenicima odbojku, to je uobičajeno? Da, zadnje vrijeme zbog malog broja učenika ne možemo formirati dvije ekipe pa uskaču profesori, pa i ja, govori Ivana Jelinović Lasić, ravnateljica Srednje škole Gračac.
A mali broj učenika posljedica je iseljavanja iz ovog kraja. Svi profesori putuju: iz Zadra, Splita, ima ih i iz Slavonije. Škola je odlična, uvjeti za poželjeti. Osmaši, nećete pogriješiti izaberete li ovu školu. Mi joj dajemo plus 5!