15:47 / 16.03.2021.

Autor: Dobro jutro, Hrvatska/HTV

Kampanja "Neka rane postanu ožiljci" za male Petrinjce i njihove roditelje

Psihosocijalna pomoć za Petrinjce

Psihosocijalna pomoć za Petrinjce

Foto: Dobro jutro, Hrvatska / HRT

Društvo "Naša djeca" iz Petrinje pokrenulo je kampanju "Neka rane postanu ožiljci", čiji je cilj pružiti psihosocijalnu pomoć roditeljima i djeci koji žive na područjima stradalima u nedavnom potresu.

- O važnosti provedbe ove kampanje mogu govoriti kao majka petogodišnjaka, a i kao osoba koja svoj profesionalni život i slobodno vrijeme posvećuje djeci. S obzirom na sve nedaće koje su nas snašle s potresom, ali i sa svim naknadnim podrhtavanjima koji izazivaju strah i nelagodu, jako je važno pružanje stručne pomoći. Nadamo se da će nam se omogućiti podrška stručnjaka ispred centra "Rastimo zajedno", kazala je Martina Boltužić, predsjednica društva "Naša djeca" iz Petrinje za emisiju Dobro jutro, Hrvatska.

Kampanja se provodi u suradnju sa Savezom Društva "Naša djeca" Hrvatske, te prijateljima i umjetnicima. Jedan od prijatelja i ambasadora kampanje je fotograf Damir Hoyka koji, zajedno s djevojkama iz društva "Naša djeca", stoji iza cijele ideje o kampanji i promovira ju.

- Imali smo hrpu ideja, a iskristalizirale su se ideje za tri fotografije, za koje mislim da će dobro "oslikavati" cijelu priču. Cilj je skrenuti pozornost na ono što se ovdje dogodilo, ali ne na pesimističan način, već upravo suprotno. Želim dati jednu dozu optimizma – mislim da se uvijek u životu može izaći iz svake nevolje, samo treba skupiti snage i ponovno se "dići". Pokušavam dati poticaj da se "podignemo" natrag, da se stvari vrate u normalu i postanu čak i bolje, kaže Hoyka.

Dvije fotografije koje će predstavljati kampanju snimljene su u Petrinji prije tri tjedna:

- Snimali smo dječje igračke u ruševinama, od cigala iz ruševina smo izgradili i cijeli jedan 'dvorac' – uvijek imam dosta komplicirane ideje, pa sam morao uključiti i vatrogasce iz Siska da nam pomognu, objašnjava Hoyka kroz smijeh. Treća i finalna fotografija prikazat će drvo obojano u žutu boju – službenu boju kampanje koja predstavlja optimizam, nadu i dobru volju.

- Vjerujem da ćemo imati još jednu odličnu fotografiju, za koju mislim da će vrlo jako djelovati na ljude, da shvate da bilo kakva nevolja nije kraj, optimističan je ovaj fotograf.

Odaziv građana na kampanju do sada je odličan, ali pomoć je i dalje poželjna.

- Svi su nam priskočili u pomoć od prvog trena, i baš smo oduševljeni reakcijama svih koji nas okružuju, kaže Martina.

U ovoj akciji svatko može pomoći doniranjem sredstava, a više o tome može se pronaći na web stranici Saveza Društava "Naša djeca" Hrvatske.  

Pogledajte video: 

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!