Od 1907. pred kraj svakoga proljeća mali otočić u Irskome moru postaje meka motociklista. Na najopasnijoj utrci na svijetu, Isle of Man i ove godine vozit će se šest krugova po 60 kilometarskoj uličnoj stazi. Ove godine, po drugi puta u povijesti i Hrvatska će imati svoga predstavnika.
Opasan sport
Upoznajte Lorisa Majcana, zaljubljenika u motore, utrke i adrenalin.
- Dolazim iz zagrebačke Dubrave, sve sam naslijedio od oca Zorana, koji je vozio na moto utrkama. Zovem se Loris, po Lorisu Capirosiu, po Talijanu, koji je bio najmlađi svjetski prvak. Onda sam ja bio predodređen da postanem neka vrsta prvaka. U tome sam uspio, postao sam državni prvak, rekao je
Loris Majcan.
Postao je i to tri puta, iako je veliki obožavatelj ovog sporta svjestan je i njegovih mana.
- Pa ovo je vrlo opasan sport, zato što su jednostavno velike brzine i nema puno mjesta za pogrešku, moraš biti spreman, uvjeren u sebe i svoj vještine i svesti rizik na minimum, dodao je Loris.
-Znamo da uvijek postoji ta šansa, da će to biti zadnji put da vozimo motor, ali kao trkač ne možeš gledati na to, moraš gledati na uspjeh, na dobru stranu, znači ako je 269 ljudi poginulo, nekoliko desetaka tisuća je završilo, poručio je.
Nagrada ne nedostaje
- Mašina je nanovo složena po specifikaciji da izdrži te visoke okretaje na dugačkim ravnicama, plus ovjes i sama geometrija je podešena da bi motor bio što stabilniji na većim brzinama i zahvaljujući mom timu sve smo pripremili i spremni smo za taj pothvat, dodao je.
Iako je mlad nagrada ne nedostaje, ali kaže kako bi jedna posebna zaokružila njegov trud i rad.
- Pa evo nedostaje mi pokal s Isla of man TT-a, nadam se da ću ga uspjeti osvojiti u nekoliko idućih godina, koliko se mislim natjecati tamo, tako da je to zapravo neka kruna karijere koju bi volio završiti na taj način, rekao je.
Uči ljude kako biti bolji vozači na stazi i na cesti
I nakon utrke u Engleskoj, taj mladi sportaš ne namjerava usporiti, već su planovi u nastajanju.
- Pošto sam u nekoj srednjoj fazi svoje karijere, zapravo na vrhuncu, volio bih tamo postići neki dobar rezultat u idućih pet godina, da se popnem na postolje ili tako nešto, naglasio je Loris.
- I nakon toga nastavljam s tom svojom školom vožnje, imam tu tvrtku, koju razvijam, znači učim ljude, koji su na motociklima na cesti, kako biti bolji vozači na stazi i na cesti, istaknuo je Loris.
Za Lorisa motociklizam nije samo posao; to je način života.
Svaka neravnina na putu, svaka svladana prepreka potvrda je njegove otpornosti i profesionalnosti, kao i dokaz da se naporni trud i rad isplate.
Uči ljude kako biti bolji vozači na stazi i na cesti
I nakon utrke u Engleskoj, taj mladi sportaš ne namjerava usporiti, već su planovi u nastajanju.
- Pošto sam u nekoj srednjoj fazi svoje karijere, zapravo na vrhuncu, volio bih tamo postići neki dobar rezultat u idućih pet godina, da se popnem na postolje ili tako nešto, naglasio je Loris.
- I nakon toga nastavljam s tom svojom školom vožnje, imam tu tvrtku, koju razvijam, znači učim ljude, koji su na motociklima na cesti, kako biti bolji vozači na stazi i na cesti, istaknuo je Loris.
Za Lorisa motociklizam nije samo posao; to je način života.
Svaka neravnina na putu, svaka svladana prepreka potvrda je njegove otpornosti i profesionalnosti, kao i dokaz da se naporni trud i rad isplate.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!