Čini se da modni trendovi niču kao gljive poslije kiše. Clean girl, mob wife, French girl, office siren. Ovo su samo neki od modnih stilova koji su u posljednje vrijeme postali nezaobilazni. Kao da gotovo svakoga tjedna niče novi trend.
11.03.2024.
17:57
Autor: Stephanie Stelko/I.Z./Kod nas doma/HRT
Čini se da modni trendovi niču kao gljive poslije kiše. Clean girl, mob wife, French girl, office siren. Ovo su samo neki od modnih stilova koji su u posljednje vrijeme postali nezaobilazni. Kao da gotovo svakoga tjedna niče novi trend.
Uloga medija ovdje je ključna, a pojava društvenih mreža ubacila je modu u šestu brzinu.
- Mislim da je u tom kontekstu 2010. s jednim zamahom novih tehnologija, prije svega u medijskom prostoru, donijela tu jednu hiperprodukciju. Ali iako se pojavila potrošačka kultura kao rezultat kapitalizma, ova nova mlada generacija je više usredotočena na preispitivanje održivosti, istaknula je Simončić.
Zaljubljenici u modu pokušavaju izvući najbolje iz oba svijeta.
- U fast fashion svijetu je nemoguće biti apsolutno clean, ako mogu tako reći, tako da mislim da je zdravo i dobro balansirati s komadima fast fashiona, ne kupovati svaki trend, ali svakako potičem zaviriti u ormare svojih mama i baka, u vintage store, online u vintage store zaviriti, vintage odjeća je često puno kvalitetnija od one koju danas možemo pronaći u dućanima, rekla je Pirizović.
Kako se onda snaći s tako širokom ponudom? Kako ostati u trendu bez da baš svaku mjesečnu plaću trošimo na odjeću?
- Mislim da trebamo pronaći svoj stil, nešto što nas čini sretnima i u čemu se osjećamo ugodno, a to onda upotpuniti trendovskim komadima. Ja uvijek kažem da je recept prije nego što nešto kupiš: daj razmisli imaš li pet kombinacija u kojima možeš to obući. Ako imaš pet kombinacija, onda go for it, dodala je modna influencerica Pirizović.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora