Daniela je uspješna privatna poduzetnica iz Zagreba. Ova simpatična majka dvoje zaigranih mališana nakon godina rada odlučila je dati otkaz i krenula ostvarivati svoje snove osnovavši tvrtku. Otkaz je odlučila dati, kaže, zato što je znala što više ne želi u životu.
- Kada me supruga nazvala i rekla da više ne može tako, da joj je svega preko glave, da je korporacija okrutno okruženje u kojem morate biti "top of the game", rekao sam: Nema problema, kako god se osjećaš tako i napravi. Mi smo tu, zajedno, obitelj smo", kaže Ivan Drčec, Danielin suprug.
- Nekako je bio logičan slijed da će biti povratak prirodi, povratak zemlji. Tu priču živimo, dodaje Daniela Drčec.
Na zemlji u Zagorju odlučili su zasaditi voćke čiji slasni plodovi završavaju kao džemovi.
- Moja obitelj je podrijetlom iz malog sela Podrute, u Varaždinskoj županiji. Imamo dosta zemlje. Dosta toga su voćnjaci. Imamo dvjestotinjak voćaka - starih sorti jabuka, šljiva, krušaka, marelica, kaže Ivan Drčec.
- Nemamo klasičnu šljivu ili nešto tog tipa, nego četiri pet varijanti naranče - solo, s različitim dodacima, čak i s čilijem. S obzirom da je suprug ljubitelj ljutog napravili smo iskorak pa tako imamo ljuti pekmez od rajčice i čilija, kaže Daniela.
U procesu stvaranja slasnih okusa i mirisa pomažu djeca, Josip i Dora. Daniela je svoju tvrtku nazavala u čast kćeri Dore jer su joj djeca inspiracija i motivacija.
- Ponosna sam jer se brend zove po meni. Nekad se znam pohvaliti prijateljima da mama ima brend i da se to što proizvodi zove po meni, kaže Dora.
- Ovo što je mama prije pet-šest godina započela je super jer više vremena provodi s obitelji, dodaje Josip.
U procesu pripreme proizvoda sudjeluje cijela obitelj.
- Obiteljski biznis je odlična stvar, kao obitelj provodite vrijeme zajedno, angažirani ste u stvaranju dodane vrijednosti, djeca su uključena u proizvod od početka do kraja, kaže Ivan Drčec.
A prodaja cvjeta. Kako i ne bi, kada Daniela osobno dostavlja poslastice na prodajna mjesta diljem Lijepe naše.
- Moram priznati njeni arancini, pekmez od naranče, ne zna se što je finije. Ne bih ja bila tako velika, da to nije tako fino. Moja preporuka za sve njene proizvode, kaže Katarina Klepec, vlasnica trgovine.
Za sve koji razmišljaju o svojim proizvodima i pokretanju tvrtke, Daniela ima savjet:
- Vrijedi se boriti za svoje snove. Ja sam to definitivno svojim primjerom pokazala i mnoge ohrabrujem, ne da daju otkaz, nego da dobro promisle i krenu svojim putem.
Njezini najbolji proizvodi su sretna dječja lica. Dora i Josip, osim što su bitne karike obiteljskog posla, oboje se bave glazbom u slobodno vrijeme.