Da je serviser i mehaničar limenih ljepotana biti lako, onda bi serviser i mehaničar bio svatko.
22.11.2023.
17:43
Autor: Matko Knešaurek/I.Z./Kod nas doma/HRT
Da je serviser i mehaničar limenih ljepotana biti lako, onda bi serviser i mehaničar bio svatko.
I domaći i stranci svoje automobile bez straha predaju u ruke restauratorskih virtuoza.
- Ovo su motori izvađeni direktno iz auta, gdje je rađena kompletna generalna obnova kako unutarnja tako i eksterijerna. Ovo su američki mopari s kubikažom oko 6000 kubika, i 300/400 konja svaki individualno, kazao je.
Plus ovaj jedan švedski Volvo, plus Range Rover, radimo detaljnu obnovu motora u nulu i bez kvalitetnog čovjeka koji voli taj posao i koji zna raditi ovo je nemoguća misija.
Dijelovi potrebni automobilima za novi život putuju iz najdaljih kutaka svijeta, od Paragvaja pa sve do Australije. Prelaze tisuće kilometara kao bi potvrdili staru izreku da je svaki kotačić u mehanizmu bitan.
- Godinu dana rada, svih mogućih faza, demontaže, pjeskarenja, limarije, strojne obrade, svaki taj dio je netko trebao imati u rukama, da ga može ugraditi, ne možeš ga skinuti, ugraditi im nisi napravio ništa, svaki dio je rađen i netko se njemu morao posvetiti. Bez toga to nije restauracija nego kamuflaža, a ovo je restauracija, dodao je Gigi.
Da je ovo restauracija, a ne kamuflaža, potvrđuju i zadovoljni zaposlenici. Posvećeni svakom dijelu auta do najmanjeg detalja, ne samo radi vlastitog dobitka, već zbog ljubavi prema tom zvanju.
Možemo se samo diviti entuzijastu kao što je Gigi i njegovim ljudima koji zaista rade prekrasan umjetnički virtuozni posao, restauraciju ovih oldtimera.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora