Gigi starim automobilima daje "novi život"

22.11.2023.

17:43

Autor: Matko Knešaurek/I.Z./Kod nas doma/HRT

Da je serviser i mehaničar limenih ljepotana biti lako, onda bi serviser i mehaničar bio svatko. 

San pretvorio u stvarnost


San iz djetinjstva koji se pretvorio u stvarnost. Upravo takav san živi gospodin Gigi, vlasnik specijalizirane restauratorske firme za oldtimere.

Prekrasnim raritetima sa svojim timom ljudi vraća nekad davno izgubljeni sjaj.

- Dječački san, prvi auto iz snova, Corvetta trans am, kojoj sam uspio doći u posjed prije 15 godina, jedan običan hobi pretvorio se u ovo zdanje gdje smo danas, rekao je Gigi.

Niz godina odricanja trebalo je da bi se tvrtka postavila na noge. Iako su relativno mala tvrtka, trud i profesionalnost lakirera, montera i mehaničara danas se vidi na svakom klasiku koji izađe iz njihove radionice.

- Mi imamo klijente iz Švedske, Austrije i Njemačke, sada dolazi iz Belgije dosta domaćih ljudi, pretežito dobri normalni ljudi, ne dolaze oni nama u Hrvatsku jer nas imaju rada, nego zato što je tu cijena rada bolja, manja, a kvaliteta ista, ako ne i bolja, dodao je Gigi. 

Svi zadovoljni 


I domaći i stranci svoje automobile bez straha predaju u ruke restauratorskih virtuoza.


- Ovo su motori izvađeni direktno iz auta, gdje je rađena kompletna generalna obnova kako unutarnja tako i eksterijerna. Ovo su američki mopari s kubikažom oko 6000 kubika, i 300/400 konja svaki individualno, kazao je.


Plus ovaj jedan švedski Volvo, plus Range Rover, radimo detaljnu obnovu motora u nulu i bez kvalitetnog čovjeka koji voli taj posao i koji zna raditi ovo je nemoguća misija.


Dijelovi potrebni automobilima za novi život putuju iz najdaljih kutaka svijeta, od Paragvaja pa sve do Australije. Prelaze tisuće kilometara kao bi potvrdili staru izreku da je svaki kotačić u mehanizmu bitan.


- Godinu dana rada, svih mogućih faza, demontaže, pjeskarenja, limarije, strojne obrade, svaki taj dio je netko trebao imati u rukama, da ga može ugraditi, ne možeš ga skinuti, ugraditi im nisi napravio ništa, svaki dio je rađen i netko se njemu morao posvetiti. Bez toga to nije restauracija nego kamuflaža, a ovo je restauracija, dodao je Gigi.


Da je ovo restauracija, a ne kamuflaža, potvrđuju i zadovoljni zaposlenici. Posvećeni svakom dijelu auta do najmanjeg detalja, ne samo radi vlastitog dobitka, već zbog ljubavi prema tom zvanju.


Možemo se samo diviti entuzijastu kao što je Gigi i njegovim ljudima koji zaista rade prekrasan umjetnički virtuozni posao, restauraciju ovih oldtimera.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!